Otur

Sån otur jag har haft idag då!!!

Först så får jag inte igång datorn för laddaren e typ helt trasig, ok en grej
Sen håller min tele på att idiota sig,
Sen tappar jag min NY inköpta mascara i en spolande toalett!! Shoooop så var den borta.. KUL!

Men nu fick jag igång datorn och har uppdaterat telen så den verkar normal just nu iaf..

Sen har jag lagt över Alla bilder från datorn till externa ifall den pajar helt, så ska jag skicka efter bilder blir det inte kul! Då får jag sitta o skriva upp nr på varje bild jag ska ha.. En hel dags jobb verkar det som !!

Annars har vi varit på vårfest på dagis det var riktigt bra! Vi gick tipspromenad, fikade, Ungarna sjöng o sen körde vi pausgympa! Haha!!

Imorgon ska Lollo jag o barnen till skojlandet en sväng !:)

Sen Lollo ska du ta alla barnen så jag kan åka till marieberg o köpa mascara! Deal??? Bra !

Så nu äter faktiskt vi grönsaker o dipp , fast just nu gungar jag milo i fotöljen framför brasan som vi tände för det är så förbannat kallt här hemma!!

Jo Tilde la sig utan napp ikväll! Hon sa ingenting men när hon läst sina böcker o skulle sova kom hon på det!
O milo sover i princip hela nätterna i sin säng, från 21:30-06! Nått sånt , vaknar han på natten så somnar han om direkt hos oss peppar peppar! Imorse lyfte kai över honom till mig då somna han om ! Skönt är det!
Så eget rum är väll dags snart men vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0