Sool

Härligt med sol:) vi har fixat massa ute! Jag har klippt allt gräs som störde o var långt vid staketet med SAX! Vi har en trimmer men inget snöre , så jag fick mig en terapi stund !

Jag o milo tog en promenad till haga affären förut så fick jag för mig att jogga så jag jogga hela vägen o var framme på fem min, det e ju inte så långt!
Senare möttes jag o Lollo i spåret o tog trean. O ikväll kom Lollo o kolla dh, vill inte att det ska ta slut!:( alla år som
Man sett det...

Vi var ju o grilla hos Malin med familj
Igår o Tilde o Nils lekte som
Bara den ,Tilde blev Jätteledsen när vi skulle knata hem, hon ville att Nils skulle följa med.. Vi var väll hemma strax innan tio då blev det dusch o sängen för Tilde , det märktes imorse att hon hade lekt hela dagen för fick väcka henne vid halv nio! O hon sov djupt.

Annars en jättebra dag !:)Jag o Tilde satt ute på altan o käka middag:) hennes förslag oxå!

Tilde sa en rolig sak idag till kai!

Pappa du är en snäll jätte pappa!

Så här ligger milo i sover! Äger sängen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0