Uj uj uj

Vilken effektiv helg det har varit då! Från morgon till kväll har vi pysslat med allt möjligt hemma/ husvagnen!

Jag gillar när vi gör saker hela tiden, det känns så bra på kvällen! Men jag gillar oxå att softa fast då blir jag trött, jag är en rastlös person!!

Imorgon e det mån, kai jobbar o jag o barnen e hemma! Så hoppas på fint o varm väder nu!!!!

Tildes kusiner var här ett par timmar på eft , o Carro , Carros mor, min mor, o patrik kom med lite senare!

Sen tog jag o mamma en promenad fan vad skönt det var! Så nu får jag äta knäckemackor till bb ikväll , med bara en ost bit på! Tänkte ta morot men e inte sugen på det ..

Nu ska jag lägga ner min sovandes son i sin säng!!!
Tilde la sig redan vid sju så tror inte att hon sover lika länge imorrn som idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0