Wadköping

Fullt ös igår, först kom farmor sen Carro o Patrik o jag bjöd på lunch pannkakor:) yammi! Sen när alla drog slappa jag o barnen en stund i soffan sen kom mormor då åkte vi till wadköping till stora lekparken vilket är mycket uppskattat av Tilde! O vara där men inte åka hem..
Sen åkte vi o handla lite o så kom Patrik Carro o barnen o spenderade kvällen här, :) de drog vid elva , Tilde la sig vid halv, o milo han kan bara inte sova när det e främmande här han har i princip varit vaken sen ett på dagen till halv tolv-tolv på natten somnat några minuter sådär... Nyfiken som sin mor:)

Men han sov hela natten till halv åtta o Tilde kom innan sju tror hon har varit o väckt mormor oxå. Så man ska alltså hålla milo uppe till halv tolv varje kväll för att få sova till sju iaf! Nja vetifan

Nu har jag o barnen duschat o söver nu milo sen ska jag hämta Tilde!
Igår reste sig milo själv för första gången med stöd!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0