Det är inte sant....

Fick igår reda på att en person som funnits i våra liv i många år har gått bort..
39 år.... Helt ofattbart...

Jag har ont i magen och kan Inte sluta tänka på honom. Tycker så synd om hans anhöriga och inte minst hans lilla son....

Jag minns när han och mamma var tillsammans så åkte vi till McDonalds , jag tyckte det var helt fantastiskt:)
Lr när vi var i sommarstugan.. Ett stort minne jag har är för några år sen så åkte jag med honom på hans motorcykel genom Vingåker jag kände mig ganska häftig! Och när vi svängde vänster så drog jag kroppen till höger vilket jag trodde man skulle göra..

Eller när jag satt i hans bil och han drog på hög musik! Ååå vad fränt tyckte jag!!:)

Även om vi inte hade kontakt idag så har jag ibland ägnat honom en tanke, ! Undrat hur han haft det det osv...

I lördags åkte jag och Kai förbi hans hus där ambulansen stod inte visste jag att den var där för han dött.......

Fick se en bild på han idag och den tog hårt.....

Tycker detta är så hemskt............





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0