Flyyt!?

Nej,,... Som sagt allt går åt skogen för mig nu....

Iaf bokade tid och skulle åka o byta däck för sist så hade vi jätteproböem att få bor ett däck, så för 180 spänn så skulle en verkstad fixa det!

Eftersom Tilde hade feber och jag hade milo så tänkte jag att det går ju fort detta en kvart kanske...
Hmm 2 timmar fick vi vänta!milo Bajsar under tiden lööst och jag ingen blöja, ja det var bara för han att ha kvar det i blöjan.. Och egentligen skulle vi på bio men tyckte inte Tilde skulle det eftersom hon var sjuk... Jo tjena ist fick hon vara lila länge i en verkstad;/;/ såå irriterande......

Men nått roligare är att milo ställer sig själv hela hela tiden och har till och med gått!!!:) några steg!! Så det är på gång!

Imorgon ska vi till Lollo och Anders på middag och milo ska sova hos mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0