Min tur

Var i badhuset igår med Tilde , Liam Felicia Patrik Carro och Anneli. Och efter det började jag må illa och var väldigt trött, men åkte och jobbade..
Men när klockan var åtta så gav jag upp och åkte hem, sen började jag spy fram tills halv två inatt.. Men det kom Inge av sig själv fick hjälpa till lite, och så fort jag drack vatten så börja jag må illa..

Sen kom febern.... Fyyyyfaaaan vad jag frös....... Usch , hade så ont i kroppen, så har legat däckad till ca 16 idag den började alvedonen och jag har ändå mått ok sen...

Kai tog med Barna till affären osv på förm var väll borta tre timmar då låg jag i soffan och sov till och från,.
Sen när de kom hem så hjälpte jag till att klä om
Barnen för det var ju kalas i lokalen för barnen!' Men clown lekar osv... Som jag missade... Så jävla tråkigt........

Och ikväll så är det fest i lokalen vi står ju för karaeoket och jag får inte vara med på det heller....

Hade sett så fram emot denna dag!
Vi skulle gå på
Kalas lämna barn , komma hem dra på musik , öppna en vinflaska vi fick för bilen sen gå bort tillsammans , men ist så ligger jag i soffan och Kai är borta på festen..... Är grymt sugen på att peppra i mig Alvedon , svida om och gå bort...
Och imorgon är det bio! Men nej kan inte gå på det heller!

Sjukskrev mig nu iaf så ska ju få tillbaka semesterdagarna jag lade in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0