Pust

Jag blev verkligen tagen av att Johan gått bort.... Förstår inte... Så ung ... Han hade hela livet framför sig.... Så fort jag blir ensam och det blir tyst så tänker jag , tänker tänker tänker.......
Han ska inte vara död han ska bara finnas....
Får tillbaka massa minnen........ Vill inte tänka på det för då mår jag dåligt men det är inte lätt......

Jag kan inte tro att det verkligen är sant!! Shit.......


Annars så har vi köpt en bil så jag hoppas de ringer idag så vi kan hämta den... De skulle lacka om huven..
I Nyköping ! En bra bit.om de inte ringer om bilen idag så kan vi inte hämta den förens nästa v för jag jobbar heeeeeeela helgen...

Igår kväll så var milo vaken länge med oss han busade runt rejält! Men han bits!! Och det gör oont... Iaf så sover han Fortf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0