Torsdag!

Fullt upp idag! Fixade ju en liten pirat i morse, tog ungarna till dagis lr milo fick följa med hem, sen kom Anna och hennes lille son Malte! Hämta Tilde och Anna var snäll och kolla milo så länge.
Kai kom hem vi sa hej hejdå, sätter mig i bilen fick Skiiit ont i hjärtat , kunde knappt andas, stress kanske!? Åkte till jobbet!! Jobba! Kom hem sa hej hejdå till Kai , han drog och träna och jag in i huset vek tvätt slängde i en tvätt, tände ljus, satte på datorn och kolla om deg fanns pengar kvar på kontot, stängde av datorn , kolla igenom posten! Och ni satte jag mig i soffan!!!!!
Så nu är det skönt!

Nästa gång jag jobbar är på onsdag 07:00 så ledig 5 dagar!! Jobbar ons, Ledig 4 pga av att jag tagit ledigt nästa helg!! Skönt som fan!

Nice om man kunde jobba 52% hela livet'!

Snart ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0