Det blev inte gult!

Jävla tur! Blev livrädd när jag hade tagit av mig hättan och tittade så
Klart i spegeln så var slingorna sååå starka... Shit tänkte jag hur fan ska jag göra nu, ska jag bli mörk igen lr försöka få tag på en frisör typ akut, vem tar Barna.... Ja under den duschen hann jag med många tankar! Men det blev bra! Pust

Det är ju riskabelt att göra sånt hemma!

Jag var såå jädra hungrig så
Har varit onyttig och druckit oboy och ätit mackor.. Nu tittar vi på efterlyst fast det e reklam just nu.

Kai har gjort en tårta tills imorgon, så vi ska bjuda på korv med bröd sen blir det sött sött sött,, det är ju kalas!!;)

Milos snor rinner och rinner , Kai har oxå blivit väldigt förkyld, Tilde är förkyld och jag fast vi har lättare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0