Ett glas rött

Får det bli denna kväll!

Idag har jag och barnen varit i karslunds skogen men Malin + fam och grillat korv! Skit mysigt!!!
Det är nått jag tänker göra om snart!

Sen kom vi hem milo käka lite så hämta vi Kai och åkte o handla , Tilde fick en spring cykel så nu ska hon få balans då hon kan lära sig att cykla utan stödhjul..

Alva har varit här ikväll o lek o ätit goood fredags mat!! Fick i na kyckling och bea sås tillomed utan problem;)

Mamma var oxå här och gjorde oss sällskap:) så en toppen kväll!

Nu la sig prec Tilde och vi kollar på fångarna på fortet!

Imorgon är det dop för Lill snärtan Emilia,! :) och det kommer bjudas på smörgåstårta och cheesecake som jag aldrig smakat så det ska bli spännande har stoooora förväntningar!!

Jag ska ta och hoppa in i duschen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0