Herrejävlar

Vilket tempo jag kört idag!
Lämna tillan på dagis! Milo och jag klippte gräset, fixa lite på framsidan, fjärde maskinen tvätt på! Förberett maten, plockat disk, dammsugit, tvättat golv, vikt ungarnas kläder + mina! Pust pust.. Så nu är jag värd att ligga i soffan tills milo vaknar vilket blir snart! Ätit lunch har jag med gjort blir hungrig fort efter frukost..
Det värsta blir fan att vika allt jag tvättat, korgen blir full så fort..
Tvättstuga med tumlare. Ja tack!

Jag gillar inte frukost Tycker det är tråkigt att äta ..

Idag ska jag hämta Kai sen ska vi handla lite! Ikväll tänkte jag springa lite men känner inte för det just nu.. Kanske tar en kväll hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0