Kick

Lör! Ungarna vakna 7:15 whaaat!??

Så jag fick för mig att dra till gymmet , sagt och gjort men fick vänta till halv nio då det öppna!

Så jag körde gåband där jag varva springning ,snabb gå i uppförsbacke, roddmaskin det är ganska jobbigt .. Sen armar mage rygg ben o rumpa!

Avsluta med att köpa två trav system och topptips!

Så kan vi snälla vinna lite pengar nu tack!
Min bön för idag!

Så när kl var tio hade jag tränat duschat ätit frulle!! Skööönt!
Men nu la jag mig i soffan en liiiten stund! Är trött och har lite huvudvärk.

Och vad f*n ska man ha på sig idag har inte den blekaste! Får bli varsina sopsäckar!

Nu har jag sammanlagt fått en mån gratis på gymmet för de aldrig kan fixa mitt kort, fick idag förlängt två v! Så inte fan köper jag innan detta tar slut iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0