Mån

Nästa mån börjar jag jobba...
Så jävla fort har det gått......fattar inte

Idag har iaf jag o barnen varit hos mamma hela dagen, vi tog en lång promme på 5-7 km vi vet inte riktigt. Jobbigt var det iaf!

Sen gjorde mamma pannkakor som
Vi åt, det var Tilde som bestämde Mat.

Sen åkte vi hem plocka upp Kai vid fyra sen hem, han laga mat, Tilde var i lekparken men några kompisar , och milo o jag spenderade tid ute, klippte gräs, plantera lite, och började tömma poolen..

Annars har jag tvättat, och nu är jag såå trött, mår lite illa och har ont i huvudet ://

Hoppas det går över tills imorgon för då ska jag o milo till Vingåker och träffa Sandra :) tänkte ta med tilde oxå men hon vill gå på dagis så hon får göra det!

Nu x factor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0