Min sista fre

Hemma för nästa helg jobbar jag:/:/:/:/

Dagen började på skojlandet med Lollo och barnen!!
Sen handla till kvällens meny då vi bjöd Kennet och Anders på middag!

Men emellan det så har iaf Tilde haft fullt upp, först var hon i lekparken med en granne Anneli ,4,5 år fick jag reda på att hon var av hennes mor!

Gick iaf ut på framsidan och kolla till henne ser då att hon går in på tomten till en tant som bor här, hon sitter i rullstol och är ganska gammal, ger ungarna godis osv,,...

Går dit iaf för att kolla läget, säger då att jaha är det här du är! Lr liknande .
Då kolla käringen mig i ögonen och säger- vad har du med det att göra!
Kul tant!
Vem tror hon att jag är, pratar hon med en 3 åring så kommer en vuxen in för att kolla vart hon tog vägen...

Sen kom tilde hem Nils och hans storasyster , så de ville cykla, det gjorde de en stund sen kom alla tre in och lekte på hennes rum medans jag städade och Kai laga mat!
Sen knackade det på dörren då kom
Två grannflickor med Tildes leksaker från lekparken , tror de ville komma in men törs inte bjuda in barn utan att prata med föräldrarna, Nils mamma känner jag så det e en annan sak!

Och sen kom malin och hämta Barna, då satte sig Tilde och pärla så nu har Kennet och Anders ett varsit halsband!

Vi bjöd på kycklingrullader med strips, så jävla gott, det bara smälte i munnen, hur lyckas man!?? Kennet sa det att han har inte ätit så god mat på
Länge! Så ++++till Kai! Sen att han borde söka till halv åtta hos mig! De åkte till torpet vid nio! Så en riktigt trevlig kväll! !!
En bobbycar fick milo:) och Tilde en jävla massa tatueringar så hon är nöjd!

Imorgon är det främmanden igen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0