Nu så

Är det kväll!!
Kai är på träning, milo sover och Tilde har lagt sig!

Alltså nu är det jaaagg tur!

Såklart klädstrumpan på och ljusen tända!!:)

Nu kryper sig suget på oxå, vad ska det bli kanske en mini fruktsallad..
Nu blir det att hålla sig från godiset för ett tag framöver och allt som kallas godsaker..
Var nere på gymmet och prata idag om gymkort..

Antingen så Köper jag ett årskort lr så kör jag autogiro för ett år vilket blir billigare i mån och fortlöper efter året gått.. Jag vet ju inte hur pass jag kommer träna så tror jag kör på ett år och vill jag träna mer sen så får jag väll helt enkelt köpa ett nytt kort då.

Dags att sätta fart på fläsket iaf!

Känns som man kommer i en ond cirkel, direkt när jag nådde mitt mål så var det som jag la av...:/

Var hos tatueraren med mamma förut och tänkte hon skulle hitta nått fint så det blir av nån gång men nej inget...

Vetifan om jag orkar skära massa frukt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0