Puls

Igår kväll! Det var en ny instruktör och nytt program!
Det var inte bra! Hon var inte bra! Inget puschande alls och programmet var tråkigt! Det var inte alls som det har varit! Så det var sista gången jag gick på det!

Men självklart känns det skönt efteråt!

Kai hade träning åtta skulle dra halv åtta och jag drog tio i sju.. Så Carro var så
Snäll så hon skulle komma och vara barnvakt! Kvart över sju en kvart innan Kai skulle dra så får han ett sms om att träningen är inställd, så ringer Carro som typ är hemma hos oss och har med sig Felicia. Det var bara för de att åka hem igen..

Så då har Carro planerat sin kväll kanske stressat osv osv och så skiter sig allt. Så hädanefter tänker inte vi krångla med barnvakter utan vi får träna så det passar ihop med tiderna.

Och varför hans träning var inställd var pga av att många i laget skulle på hockey och det är sånt man vet Mer än en halvtimme innan träning.. Idioter blir så arg, när man puzzlar ihop det.

Efter jag lämnat tillan på dagis så följde vi med malin och maja hem på kaffe! Kom hem efter elva, så har lagat mat så den är klar, damsugit och tvättat golv, men nu la jag mig i soffan måste softa en stund ska ju hämta Tilde snart..

Sen ska vi på stan hela familjen och leta nån present till milo sen handla till fikat imorgon, och på fre och på lör! Fast fre lör bjuder vi på mat imorgon blir det kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0