Shoop shoop

Milo sov till åtta i morse så 13 timmar!

Jag lämnade milo hos Lollo efter jag lämnat tillan på dagis, sen drog jag och tränade, sen när vi kom hem så dammsög jag o moppade golven!
Nu har jag duschat jävlar vad skönt det är att duscha varmt när man är frusen!

Dags att sätta på värmen i huset kanske:/ det är riktigt kallt ute nu!

Ska hämta Kai efter hans jobb så drar vi o handlar! Jag lagar ingen mat idag för jag vet inte vad jag ska göra...
Vill ju helst planera dagen innan vad som ska göras. Imorgon får det nog bli pannkakor till lunch har en Donna som tjatat en del om det!

Om jag hade möjligheten att träna på morgonen så skulle jag träna ganska mycket , för på eftermiddagen är jag inte lika sugen, börjar hellre dagen med det!

Nehe resa på arslet kanske o göra nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0