Framtids verkstad!

Med Ebba var vi på igår med jobbet, vi har haft strul i personal gruppen mycket tjaffs o så!
Vi blev indelade i grupper o fick jobba med olika saker sen ha redovisning,
Jag tyckte det var en bra dag!
Så Nånting man ska tänka på nu när vi kommer till jobbet e ju att man
Ska hälsa. Minska privat snacket, mobil användandet!
Vi alla vet ju vd vi gör för fel eller vad vi Har för strul på jobbet men det görs inget! Så bra att prata om det!

Sen blev jag o anna en fest kommitté , skulle vi bestämma fester så skulle ingen komma! Jo de yngre så
Vi för tänka om!:)
Vi ska fixa nått nu på våren , kanske en picknick med Kubb lr nått!

Annars så sover barna o jag är vaken dum som jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0