Godnatt

Tjugo i nio och jag har lagt mig! Så jävla skönt!! Varit mycket se sista dagarna!
I torsdags sov Felicia här till fredagen ,på fredagen hade vi middag för Farmor, Tapsa och kais moster, sen efter det körde jag hem Felicia o Tilde till Felicia e Tilde sov kvar! Sen skyndade jag mig hem och hoppade i badet med Kai o milo sen hade vi en super mysig kväll med chips o dipp!
På lördagen jobbade jag heeeeela dagen efter det drog jag hem till kais mamma där Kai , barnen, Patrik o Carro var o sjöng lite karaoke, sen hem o la milo och la mig själv! Men eftersom Inte Kai o Tilde var hemma så kunde jag Inte sova! Slutade med tre-fyra timmars sömn kanske, sen upp sex i dag o jobba heeeeela dagen igen! Och har varit jätte trött hela helgen och osugen på att jobba, idag var jag piggare även fast lite sömn men sov 9 timmar natten till lördag så hade nog lite i ryggraden!
Imorgon jobbar jag 7-15 sen är jag ledig tis ons, !

Jobbade jättemycket extra förra månaden och denna månad blir det bara 4 timmar känns lite trist .. Men samtidigt är ju inte jobba det enda jag ska tänka på heller... Men vill ju ha in lite pengar.... Och jobba 80% ger inte sååå mycket pengar. Även om jag jobbar alla helger som finns känns det som.

Ne ska kolla lite unga mödrar på telen innan jag sover..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0