Silas

Vi har utökat familjen med en liten main coon pojke:) vid namn Silas!

Vi fastna direkt när vi såg han och när jag fick höra om rasen main coon så finns det ingen annan ras jag vill ha!
Så denna katt blir vårt tredje barn:) inga fler mänskliga så nu går vi över till djur! Haha

Han har kommit in sig jättebra! Har inte klöst nån annanstans än på sin klös ställning:)

Han kommer vara innekatt och när han är ute kommer det vara i sele eller koppel! Tänker inte riskera att han försvinner. Så det jag måste vänja mig med och barnen är att vi inte kan ha dörrar öppna hur som!

Igår försvann han ett par timmar, han var inne men man blev ju skraj att han smitit på någe sätt, ! Tilde satt i soffan och tårarna bara rann på henne. Hon och silas kommer väldigt bra överens!

Silas äter sover busar går på låda allt är tipp topp:) sover hos Kai o mig i sängen!

Kai vakna häromnatten av att han naffsa på hans fingrar! Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0