Bil bil bil

Idag har vi åkt en massa bil!

Först var vi på en husvisning, huset var fint, tomten var fin, läget OH NO!
För det första var det en gärnväg bredvid och en stor väg med ganska tung trafik.. Nej tack vill gärna att våra barn lever många Många år till......

Sen åkte vi till Nora, huset vid sjön och titta! Men det ligger för långt ifrån... Sen var bilderna finare än i verkligheten , även om det fortf var fint...

Sen tipsade mäklaren oss om ett hus i lanna, vi har kollat på det förut på
Nätet...
Så vi åkte dit med men hitta det inte...

Där behövs det en tre kammarbrunn med filtrering på en gång i princip, beror på om banken kan ställa upp lite men de verkar vara så jäkla hårda så.......

Men jag kan absolut tänka mig att bo i lanna ,10 min tar det på motorvägen!
Så på torsdag ska vi på ännu en visning!
Undrar hur många vi varit på nu... Ungarna behövde inte följa med de första gångerna men det är lite tajt med barnvakt så de får allt följa med bara inte Tilde mår dåligt av att åka runt men det tror jag väll inte..
Hon vill ju inte flytta säger hon, kan jag förstå med tanke på alla hennes kompisar hon har här på gården...
Sen är hon rädd att inte få med hennes trapp säng och katterna OM vi flyttar!

Självklart följer de med:)



Har vabbat idag med, milo var helt slö igår och spydde...
Så inatt sov han mellan sin mor och far, men är mycket piggare idag så imorgon får han gå på dagis!
Så jag ska jobba, 7-15 och så Har vi möte på jobbet första efter sommaren...

Men jag känner mig tjock i halsen , förskyld..... Så hoppas det inte utvecklar sig för Jobbar hela helgen och finns inga vikarier att sätta in så då sätter jag de på pottan.............
Så peppar Peppar .......

Skulle egentligen till halltorp på fredag e att gå bredvid en tjej som ska komma till oss, men fick reda på ett det var på 76/80 där jag blev sjukskriven ifrån, kände direkt att jg inte ville dit.... Fan jag har gjort mitt där, har tagit ett bra avslut , jag fick direkt upp massa tankar o minnen när jag fick höra det.... Så jag s nej faktiskt , en annan tjej fick åka. Jag vill inte riskera att jg ska må dåligt igen, kanske inte gör det men som sagt jag har gått vidare nu...

Nehep ska glo lite på telen sen sov nån timme eller så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0