Jobb helg jobb helg jobb helg

Som jag älskar att jobba helger..... Härligt........!! Psst

What to do!!

Men slutar 16 imorgon och börjar13 på söndag! Så får ju lite helg imorgon iaf:)

Sist jag jobba helg var väll i juni!

Var på visning igår igen! Huset helt ok men inte tomten tyvärr, var som en åker ist för en fin gräsmatta!

Så vi får leta vidare, nån dag finner vi väll ett hus som ska passa oss!

Allt som behöver göras inne i hus är inga problem för oss...Kai!

Men mygg o skit klarar jag mig utan!

Egentligen skulle man flytta till , odensbacken, mellösa ,Kumla så man slipper de där jävla trekammarbrunnarna med infiltrering!

Ne nu ska jag plocka ur diskmaskin och göra mig iordning för att åka, inskolning för mig denna helg så totalt focus på jobb!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0