Mmhmm

Vattenläcka i tvättstugan!!
Hela skiten ska rivas ut....

Försöker få våran Bovärd att förstå att det är därför våran vatten räkning skjutit iväg någe otroligt! Men klart han inte vill inse det! Men jag tänker inte ge mig!

Börjat jobba på den andra sidan av huset på jobbet med autister!
Fast har än så länge varit på
B för det har inte varit gäster på c än!
Så nu rullar det igång och det märks....

Men ibland får man Inge tänka utan ta det som det kommer! Allt blir nog bra!

Idag gick det inte bra att lämna milo han blev kanon ledsen, jag var till
Och med tvungen att ringa och fråga hur det gått kände jag! Men det gick över fort...

Snart ska jag åka o jobba kväll! Älskar ju verkligen att jobba kväll! NOT! Imorgon ska jag oxå jobba kväll:/
Sen dag fredag och ledig helg!

Men helgen är fullbokad ... Gillar inte riktigt det.. Vill ha en leeedig helg! Men det blir bra:)

Nä ska hänga tvätt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0