Fredag fredag fredag

Ledig idag men jobbar imorgon!
Så får ha ett riktigt jäkla Fredagsmys med familjen!!!!

När Kai kommer hem så ska jag och Tilde handla! Milo har feber så han och pappa får vara hemma!

Jo ungarna sov inatt men Tilde har pratat i sömnen och milo vridit och haft sig o jag har sovit oroligt! Så när milo la sig i morse så slumrade jag i soffan p j vakna av att Kai knacka på dörren och va tvungen att gå på toa! Tur att han jobbar här i Björkhaga....

Våra grannar flyttar och är nyfiken på vem våran nya granne blir! Hoppas det är en barnfamilj med barn i samma ålder som våra!! Men det är väll för mycket att hoppas på!

Så inatt ska jag och Kai sova i våran säng som vanligt och ungarna i sitt rum ! Milo han spyr inte och har Bajsat en gång i dag!

Annars så tvättar jag , fattar inte hur jävla mycket tvätt man kan ha!! Tvättar varenda dag och inte fan minskar det och om det minskar och jag inte tvättat på en dag så är den FULL igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0