Fullt ös

Jobbade igår 14-22 innan det inskolning med milo, idag jobba jag 7-14 sen iväg och träna faktiskt!! Första gången på 4 veckor! Hem städa plocka osv osv....... När ungarna la sig så kolla vi på en film när den var slut så var klockan nästan tio och jag kände för att gå ut i snöyran, så det gjorde jag! Var ute och gick i ca 50 min! Så nu för en liten stund sen la jag mig! Nu ska jag väll kunna somna om inte allt för länge! Till tolv hoppas jag!

Idag på jobbet så gick jag och Anna ut och slängde Sopor då låg det en kvinna på backen och hade brytit foten,, :/:/ vi gick fram och pratade med henne jag tänkte köra henne till akuten men då kom det en kille med rullstol så de gick till vårdcentralen.. Stackarn.....

Imorgon är det inskolning igen med milo! Idag hade Kai varit med och han fick absolut inte lämna rummet för så reagerade milo direkt , sen gick de ut då satt han i vagnen och Kai gick. Så Kai var borta i en timme drygt och det hade gått jättebra.. Peppar peppar....... Min tur att gå imorgon !!!:/:/

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0