Magsjuka is in the house!

Milo!

Först när jag kom till dagis kl 12:57 och skulle hämta han 13:00 så öppnar fröken altandörren och säger att han sover och att hon skulle ringa mig prec!! Ööö hallå!! Svårt att ringa tidigare... Jag planerar ju efter tiderna det är väll bara att ringa och säga att jag ska komma senare!
Iaf så hämtade jag Tilde först sen milo och då hade han spytt, spydde igen nör jag kom,,,
Sen hemma bytte mamma en diarré blöja när jag och Lollo var och sinnade, sen när jag stod i köket och han på armen så splaschade det till på golvet då bajsa han så mycket så blöjan inte klara det!
Bestämde iaf att milo får sova i resesäng i vårt sovrum ifall han spyr eller Bajsar, vilket då blir att Tilde oxå vill sova där! Så Tilde med mig i sängen och milo i resesäng,och Kai på soffan så en gång har jG bytt på han sen han somna....

Det sluta med att jag fick ta upp han, Tilde lägga sig och den lägga honom!!
Så ja nu börjar min själv kväll, Kai är på träning!

Så inget dagis för nån av ungarna imorgon! Hoppas ingen mer blir sjuk bara!! Jag ska jobba hela helgen och mamma som vi träffat och Lollo ska på fest!! Så peppar peppar!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0