Sjukstuga

I torsdags börjamilo spy, Tilde i söndags och jag fick diarrer inatt! Och spytt...
Fyfan vad dåligt man mår, har bara legat i soffan lr i badet!

Det enda Tilde gör är att sova spy sova spy hon orkar inget, så ringde 1177 och vi skulle åka till barnkliniken,
Eftersom man inte kan be nån annan hur som helst så körde jag dem , och hämtar. Hon hade iaf vätskebrist och ska få slang genom näsan där hon ska få vätskeersättning , stackars liten!

Sen igår kl 12 då åt jag spagetti med köttfärssås har jag druckit ett glas blåbärssoppa! Törs inte äta fy för att spy upp bitar!
Men väntar på Lollo som är så snäll och ska handla åt mig! NyponSoppa cola våtservetter blåbärs soppa!!! Tack. :)så då ska jag ta mig nyponsoppa ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0