Arg!!

Vilka jävla människor det finns!!! Helt sinnessjukt.....

Jag har suttit i telefon fan hela dagen innan jag börja jobba...

Jag är snäll o lugn bl.a. Bl.a. , men när det kommer till en gräns så tar det stop för mig! Och den gränsen är nådd!

Varför ska vi råka ut för allt...? Vad har vi gjort för att förtjäna det.....

Vi är en barnfamilj som älskar våra barn över allt annat på denna gjord, jag skulle gå genom eld för mina barn, och våran önskan är att få utöka familjen med en main coon hane, som skulle bli våran familjemedlem! Varför går det aldrig våran väg! ? Vi är inga onda människor....

Vi gör inget annat än jobbar och tar hand om familjen i princip
!
Men tydligen så vill folk hoppa på oss ändå......

Varför!? Det är så jävla mycket motgångar nu så jag spyr på skiten!!

Jävla idioter! Dra åt helvete hela jävla högen!!

Japp så var det med det!!

Nu blev det så att milo ligger mellan sin mor o far!
Skulle kolla till ungarna, kommer in till Tilde o hon sitter upp i sömnen, höll på att skita på mig!!
Och milo fick typ världens panik när jag kom o skrek mamma mamma o stallde sig osv osv...
Ne så han får sova hos oss :) ligger just nu o håller mig i handen!!

Vad skulle livet vara utan mina barn! Mitt kött och blod som jag burit på länge i min kropp, fått ut de efter mycket om o men., klart man blir arg på sina barn men vilken normal föräldrar blir inte det!
Nä så fuck off med dina jävla hotelser!
En sak till och jag går emot dig tusen ggr om!

Blir svårt att slappna av men ska jobba imorgon bitti så måste försöka sova lite!

Midsommar på fre! Enda planen e att dansa med ungarna! Jobbar först till tolv!



Lyckan för Tilde varade inte länge:/;/;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0