Bröllop

Japp prinsess bröllop idag! Jag jobbar men det lär vara på tvn.
Förra lördagen var jag o Kai på Annas bröllop en arb kamrat till mig. Och hon var strålande vacker och allt var suveränt den dagen/kvällen! Väldigt bra planerat!!:)
I torsdags så hämtade Kai ,pappa o vovvarna som ska stanna hos oss tills imorgon!
Medans Kai åkte till Vingåker så var jag o barnen hos Kennet o Anders dit även mamma kom!
Annars så jobbar jag fre-tis! Idag slutar jag tre då kommer det lite folk o käkar korv med bröd hos oss o lite kaffe o saft!

På måndag så ska jag sätta igång med motionen igen! Ingen utväg längre måste gå ner de kilona jag gått upp! Så nu är det bara på med springskorna och Kai ska börja jobba efter 2 v sjukskrivning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0