Hipp hipp

Till mig och Kai!!:) igår var det Kai som fyllde år och idag jag!

Firandet hade vi i lördags så inget igår eller idag, fast min snälla mamma kom och fixade en ampel till mig!::):) köpt blommor o själva "ampeln" som hon planterade åt mig och nu hänger den såå fint på framsidan!
Annars så fick vi en tvättställning, Rivgrej då man kan riva grönsaker osv, trav system, blommor, torkvinda och lite Grejer till! Torkvindan var sååååå super bra!!!!!! Alla vet hur mycket jag tvättar!!! Haha:)

Så igår då körde vi hem pappa o hundarna som bott här sen i torsdags, sen hos Carro o Patrik på kaffe , handla, dammsög och åkte o jobba!

Idag jobb, sen innan jag Hämta barnen så tog jag faktiskt spåret, 5 km på 40
Min!'varvade jogga och gå... Det var ganska tungt blev trött som fan i låren..
Hem o ringde massa samtal,bla bl.a., drog ur våra sängkläder o slängde i maskinen, tömde diskmaskinen, utfodra barn, hängde tvätt på min nya ställning:). Tvätta mer, tömde pool, rengjorde pool bl.a. Bl.a., badade med barnen så nu är vi rena, och ligger alla tre i våran säng och kollar på Barnkanalen, Kai drog iväg o kollar på fotboll.
Men märker att ungarna blir uppspelta av detta!
Dags för de att varva ner för dagis o jobb tidigt imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0