Känns bra just denna stund

En bra dag!!
Igår jobbade jag ju dag, sen hämta barn, klippte gräs, Kai grilla...
På kvällen så somnade jag o milo i soffan och Tilde i våran säng!
När jag vakna till så fick jag för mig att cykla bort till Lollo!
Så cyklade dit o tog nån öl och satt o snacka massa!
När jag kolla på klockan var den helt plötsligt halv ett... Oooops... Så trampade hemåt , fast ganska läskigt att cykla genom skogen mitt i natten jag kollade bakåt måånga ggr och trampa på som fan....
När jag kom hem så plockade jag ur diskmaskinen och diskade en gryta o stallde kaffe och åt lite...

Sen somnade jag ovaggat...

Vaknade av att Tilde väckte mig imorse ,jaha bara att gå upp då..... Stressad som ett as, packa osv osv, fick främmande av kais moster och Robin hennes son som kom på kaffe men jag hann inte sitta ner o prata , Kai fick komma hem för jag hade inga bilbarnstolar..
Mötte upp Lollo med barn så drog vi till katrinelund, "sjökrogen" o badade:):):):)

Tilde är såå orädd och älskar vatten någe så otroligt!!
Milo är inte som hon!! Men man får åka oftare o bada så blir det bättre !
Emilia blir nog som Tilde och milo mer som Alva!! Fast Alva är inte alls lika skraj längre! Emilia Har inga hinder, hon hoppar så fint på rumpan ner i vattnet och sitter där o leker:):)

Efter badet åkte jag o hämta mamma på jobbet sen till Tomas för Tea fyller 16år!
Där var det korv med bröd, cheesecake som var gudomlig, jordgubbstårta , mockarutor, kakor.. Kunde inte hålla mig från cheese caken!!
Körde mamma till sitt jobb där hon hade sin bil!

Åkte hem, var väll hemma vid kvart över åtta! In o duscha med ungarna! Pyjamas på och la de vid kvart över nio! Sen kom Kai hem vid halv tio från sin fotbolls match!
Så har fixat kläder osv tills imorgon , börjar tidigt!

Men en väldig bra dag!! Jävligt härligt att packa o åka till stranden ett par timmar!!:)

Nu har jag lagt mig efter kais o mitt program' Chicago fire!! Det som är tråkigt är att det var säsongs avslutning;://
Åååååååå jag som längtar efter nästa avsnitt på en gång!
Men det som är jävligt konstigt är att jag känner mig pigg!! Borde vara jävligt trött!! Men nej!!! Jaja somnar väll nån gång inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0