Vad är ta det lungt?

Sitter typ ingenting på dagarna, när ungarna ska varva ner på kvällen för jag Själv ta det lungt, annars är det full fart hela dagarna sista tiden..
Igår var mamma så snäll och tog med båda barnen till Tomas! Så Kai gjorde rent akvariumet som tog typ tre timmar o jag fixade mina och tildes kläder och det tog tid... Tvätta osv..
Sen kom bror med fam på kaffe och mamma kom med barnen!
Kan säga att det behövdes att vi fick vara själva och fixa hemma... Tack mamma du vet va jag behöver!

Idag är jag ledig iaf har jobbat fre-tis! Så börjar faktiskt kl 13 på lördag!
Idag sov jag till halv nio! Hör att milo är vaken nu och Tilde sover, milo kommer ju inte ut sin säng så han sitter o leker , men ska gå upp snart o duscha!
Vi ska till Verro och hälsa på idag:) skit längesen jag var där, ellie har ju blivit jättestor nu!

Men är trött idag! Inte konstigt kanske eftersom man slappnar av på ett annat sätt när man e ledig! Sen har jag börjar motionera eller har gjort det två dagar i sträck!
Tog spåret mån och tis men det var tungt... Har tappat mycket, så har skit ont i smalbenen nu! Idag ska jag inte springa! Kanske en cykeltur eller promenad sen ikväll!
Sen åt jag nog ca 1000-1200 kalorier igår mycket mindre än vad jag brukar! Men idag blir det mer för vi ska grilla hos Verro.. Jag ska ju gå ner min 3-4 kg jag jag gått upp!

Motion motion!! Heja! Får inte bli lat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0