Down down down

Just nu är mitt liv så.... Allt går åt skogen.......... Silas finns inte kvar, massa skit som händer,.....
BLÄ

Vi kommer inte ta hit silas syster:/:/

Sandra ringde mig igår och hade pratat med en uppfödare som rådde oss till att inte ta henne pga av silas hjärtfel, även om hon visat sig frisk på ultraljud osv så vet man aldrig i framtiden...
Så kontaktade en annan uppfödare igår och vi pratade över en timme... Hon sa samma sak... Och uppfödaren vi köpte av kommer inte avla på henne sa hon så det är inte bara vi som är oroliga... Törs inte:/;/ Så hon får stanna hos henne hur mycket vi än vill ha henne......:(

Så om 5-6 v så kommer två hanar hit, samma pappa olik mamma...
Hoppas veckorna går fort nu...
Jag går ju o tror att alla katter har hjärtfel nu eller är sjuka men som pappa sa så kan jag inte tänka så....

Ne nu ska jag sova.. Jobbat hela helgen och somnade inatt kl 03... Upp 6 å åka till jobbet.... Mm kände mig fan bakfull o svullen.. Men även utan sömn så gick dagen bra var lite lullig i huvudet bara....
Men har bubblat med barna, mamma var här, Tilde har lekt med några tjejer som e lite äldre, den ena tjejen e vår granne. O som de bar på milo.. Jag sa att han är ju tung hur orkar ni?:) Nää han är såå lätt säger de!! Haha!! Klart de tycker..':)
De hoppas studsmatta hos oss..'jag gillar inte det riktigt, har ju inte pratat med deras föräldrar heller.. Men en i taget annars får de sitta o rulla boll lr nått i mattan:)'

Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0