Hepp hepp

Kai e sjuk sjuk sjuk ..... Axeln , feber totalt däckad! Legat i soffan nu i två dagar!!

Wiiieeee

Så igår. Åkte jag o barnen till marieberg där vi var i tre timmar! Sen åkte vi hem o klippte gräs, bada, grilla korv osv!!

På kvällen åkte jag ner på stan på satin med Carro och Bettan! Och det var inte roligt ute. Har varit ute så mycket nu sista tiden så det blivit tråkigt! Så nu får det dröja ett tag!

Idag har vi bakat , städat , varit i lekparken med Alice o hennes pappa. Alice är en tjej från dagis och Tilde o pappan hade kommit överens om att de skulle komma idag! Men vi visste inget för oss hade han inte pratat med! Men de kom o eftersom Kai e sjuk så gick jag o ungarna med dem till lekparken!

Nu kollar jag o Kai på Chicago fire!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0