Kväller igen då

Idag har jag o barnen varit hos Kennet o Anders o sagt hej! Fick med mig 8-9 boxbom, sen åkte vi till mamma på mat! O vidare hem för mamma skulle jobba.
Solen har legat på som fan på baksidan så vi har varit ute hela eft kvällen!
Nu på
Kvällskvisten efter deras godis ätande så tog vi ett bad ute och en dusch, nu är vi pyjamas klädda alla tre! Tilde ligger då såklart på kais sida av sängen o milo busar runt i soffan med bollar osv.! När ska jag få egen tid kan man undra!?

Jag kollar på tv 4 fakta xl om hajar som anfaller människor!

Är inte van att vara utan vuxet sällskap så här många dagar, känns ensamt även med två barn!
Tilde sov ju hos mig inatt som hon hosta, men nu är det milo som fått medicin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0