Min text försvann

Konstigt. Bilden kom in men inte texten....
Avalon & Cesar är dessa två main coons som kommer hem till oss om ca 5 veckor...

Avalon heter han nu hos henne och Cesar kom jag på , om vi inte byter.. Men tycker de passar bra på dem!

Skulle jobbar imorgon kväll men sjukskrev mig då med , tänkte att dessa två dagar hemma kanske jag blir piggare på! Hoppas! Så onsdag dag har jag tänkt att jobba så får vi se vad som sker..

Tilde vakna halv sju!!!! Fan tidigt.... Hela helgen har hon vaknat tidigt , men imorse tror jag hon vakna av Kai.

Milo o jag var på baksidan o tog vara på sista solen när Kai kom hem! Vad glad milo blev:):) släppte inte pappa med blicken! De lekte o hade sig!!: jag passade på att gå ut en sväng.

Ne ska upp o bada nu hör att milo e vaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0