Ooooops

Barnen sov hos farmor inatt så jag o Kai hakade på Patrik Carro o Bettan ut på disco!:) haha!!
Vi va på nått ställe vet inte vad det heter men har varit där förut på salsa kväll!
Det var kul!:)
Men två ggr på en vecka e väll att ta i! Nu dröjer det ett tag!
Så vi var väll inte de piggaste imorse kanske men vi slängde oss i badet ute o bubblade bort bakfyllan!
Sen tog vi en promenad till affären o handlade mat till våran picknick vi skulle ha , kyckling baguetter osv.
Så vi gick hem o fixade iordning maten o hämtade barnen! Sen åkte vi till hästhagen! Jätte mysigt var det!!:)

Fick höra att Tilde o milo hade sovit i samma resesäng inatt! Våra små liv i samma Lilla resesäng!:)!
Inte alltid de bråkar !

Mamma kom förbi ikväll med hennes kisse Vicky! Som gömde sig under trallen, och vi fick inte ut henne så jag tömde poolen "lär ha ont i ryggen imorgon" fick ju ta allt med en hink! Sen flyttade jag på poolen så fick Kai ta bort en planka som självklart gick av! Så det blev inget fylla vatten i pool , måste köpa en bräda först.

Jaja nu ska jag sova! Upp o jobba imorgon bitti 7-18! Och idag tog jag semester bara för att det är skönt! Och det var det!!
Nu e jag trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0