Snart går jag under

Känns det som.... Allt var såå bra , allt rulla på... Helt plötsligt på en handvändning så rasa allt...

Jag mår inte bra just nu.. Alldeles för mycket skit som händer på en gång...
Kai, Mamma o Lollo är de som för ta emot mina funderingar o skit mycket, hade jag inte kunnat prata med er så hade jag nog sprängts...

Jag vet att jag är omringad av mycket kärlek från min familj vet att jag kan ringa när som men skonar er så gott jag kan!

Jag trodde inte det kunde bli värre än vad det är, men tacka fan för det!

Har jobbat idag o farmor Har haft barnen eftersom det är röd dag och Kai e i Falun. Mmm kännt mig konstig idag. Orkeslös , ont i ryggen bl.a. Bl.a. Bl.a.

Tro på fan att jag har feber då!!!!
Har Inte råd med detta att sjukskriva mig just nu, men ringde till jobbet o sa att jag kanske mår bättre imorgon o kan jobba, för man vet ju aldrig.. Det som är är att det är skiiit mycket imorgon hela dagen så för verksamhetens skull så får jag sjukskriva mig och vikarie sättas in...

Men kommer gå upp vid sex och lämna barnen på dagis och själv vila Hela dagen så ber jag till vad fan som finns där uppe,..

Låt mig bli frisk! Är själv med två barn till söndag kväll!! Och fan kan inte allt bara vända nu så jag kan få känna glädje, just nu vet jag inte vad det är... Känns bara skit allt...

Jag känner inte igen mig själv! Var är Petra?? Inte bra att må så här måste ta mig upp..

Mmmm.. Nu ska jag försöka sova bort febern ,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0