Snart klart

Bara nätet kvar!
Kan inte dessa tre veckor gå foort nu då!!!

Idag var jag o min arb kamrat Linda på stan hon var så snäll o hjälpte mig att hitta kläder jag ska ha på bröllopet!
Blev en mörkblå klänning som går högt upp framtill och till knäna ungefär, sen en vit sjal med silver i och ett halsband o en blå blomma i håret! Det funka absolut!! Strax över 200kr kanske för allt!:)!
Så nu ska Kai ha en skjorta och en bröllops present ska vi köpa sen tror jag vi ska vara färdiga lr jag ska nog ha skor, det blir ballerina skor skulle jag tror för jag kan inte gå i högklackat! Skulle få grymt ont i fötterna....

Barna sover iaf o jag känner mig med trött , försov mig imorse vakna kvart över sex! Och två barn på det o börjar sju! Men var på jobbet tio i sju! Kai fick gå med Tilde till dagis!
Så ska försöka lägga mig tidigt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0