Tomt

Vi har lagt oss nu och ingen silas som kommer och leker/myser/sover hos oss..

Jag har svårt att hantera sorgen över att han inte finns längre.., det är en katt som vi bara känt en vecka men det känns inte så... Han var mer än en katt han var våran familjemedlem som vi älskade och rådde om....

Lollo o Anders med barn var här igår och det var jätte skönt,!'men silas var i huvudet hela tiden och försöker tänka på annat men det är svårt.. Så försöker att hålla skenet uppe men ibland går det inte.
Är jag själv så kommer tankarna och massa bilder i huvudet.... Känner mig inte glad , tom..... Jag tänker på minsta detalj på hur han var veckan hos oss.. När han försvann ibland några timmar så kände jag en slags olust,. Att tänk om han inte kommer tillbaka vad jobbigt det skulle vara tråkigt.... Varför är han så liten, varför är han så lugn,mm

Innan silas skulle få sin lugnande spruta så satt jag Kai o han i ett rum själva, o silas låg i hans transport på ett bord och jag satte en stol framför bordet så jag var nära han hela tiden.. Och jag grät o grät o silas tittade mig rakt in i mina ögon och släppte mig inte med blicken.... Vi kollade in i varandras ögon länge o mina tårar rann... Som om han förstod....

Allt som hände runt honom stressade honom så hans hjärta slog mer och han fick svårare att andas......

Fan att det skulle bli så här.... Vi var så glada hade sett fram emot många åt med honom.. Allt var perfekt..
Nu då....:/:/ måste gå vidare men saknaden är så stor så jag kan inte


Jag o Kai har pratat och kommit fram till att vi ska skaffa en ny katt..

Ingen katt kommer vara så som silas var och vet inte om jag vill ha en annan katt för det inte är han... Men vi har fått erbjudande att ta hans syster...
Så uppfödaren ska kolla upp hennes Hjärta så inte hon oxå är sjuk...

Silas är inte här men hans syster kanske kommer hit som är jättelik honom.. Hans kött och blod.....

Sen om 6 veckor kommer vi ta en till liten kisse... Så vi kommer ha två..
Bet inte hur det kommer kännas, men jag vill ha en kisse som livar upp hemnet lite , vi har så mycket kärlek att så två katter blir bra!


Pappan är dem svart bit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0