Ute dag

Tilde kom ner halv tio! Och milo vakna väll kvart över tolv! Vet inte vad han har börjat med, sover som fan!
Men nu sover han, Tilde sitter i min säng o dricker yoghurt o kollar på Barnkanalen , Kai e o tränar! Jag är bara!

Idag har vi varit ute hela dagen, Kai har bytt däck o städat gamla bilen typ 4 timmar han är så jäkla noggrann. Inte som jag!
Kastat mössa löv blommor o skit! Badat kanske 111 ggr!! Iaf ungarna!!! Bästa köpet Ever den poolen! Ungarna älskar den!!! Har fyllt upp den med vatten så graderna är inte 40 så inget mer bad för mig antar jag!

Nu har jag varit ledig två dagar så imorgon börjar mitt helg jobb. På lördag ska Kai ha några grabbar här o bada o grilla!

Så nu ska jag slänga mig i soffan innan jag plockar ur disk maskinen en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0