Ute med jobbet

Var på uteservering i onsdags med jobbet , sammanlagt var vi 4 st!
Jätte trevligt! Solen sken o vi drack öl o pratade massor!!
Sen gick vi till olearys en stund sen Max o hem:)

Dagen efter igår då! Så ringde de från jobbet o frågade om jag kunde jobba igår kväll extra då.. Hmm... Ja kan jag väll för jag mår ju inte dåligt...
Så åkte dit till tre o just igår hade vi väldigt skrikiga personer!
Huvudvärken kom varefter och min trötthet!!! Det var det värsta jag varit med om på länge..... ALDRIG mer vara på "krogen" för att sen jobba dagen efter... Hade aldrig gått ut om jag vetat det... Men fick in 5 timmar extra igår Iaf!

Nu e Kai hos doktorn för att axel o jag o Tilde ligger i sängen o kollar på Barnkanalen ! Idag blir det att städa på nått konstigt sätt så blir det lite stökigt när jag jobbar.

Här är en bild från milos dagis de hade lite sång o så:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0