Vab

Tilde feber. Så jag får vabba imorgon, hon vill såååå gärna till dagis men tyvärr så går det ej hur mycket hon än vill...
Och Kai måste göra klart sin lägenhet:

Har jag haft grillkväll på jobbet med anhöriga, men e hemma och har lagt mig ska snart sova.!
Milo för oxå vara hemma imorgon, även om han får gå på dagis.
På onsdag har vi en aktivitets dag med jobbet o jag o Anna e e fixarna så vi Hr fixat tips promenad o lite lekar! Sen på kvällen ska jag , Pär Marie o Magda på uteservering o ta några kalla!
Först jobba sen på a dag, sen till milos dagis där de har sommardag eller vad det heter med aktiviteter osv, sen hem o byta om för att åka ner på stan.

Kollade på hockey på jobbet med Pär som jobbar natt!
Och en kille fick matchstraff , så frågade Pär när match straffen blir om det var i slutet eller snart. Han bara va!?
Ja men när är straffen då??


Så han förklarade snällt vad en match straff menas.. Haha
Och kan man inte hockey så är det klart en matchstraff är en STRAFF där man skjuter på mål!!
Men nu vet jag!

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0