Lördag morgon

Tilde kom vid sju o väckte mig, så hon o jag sitter i soffan och tittar på Dora! Kai o milo sover gött....

Idag är det lördag och en ledig dag! Känns skönt fast den är fullspäckad! Vi måste handla, Tilde ska på kalas på eft, Kai ska på relaxen och jag ska på ladys night! 
Min bror ska ta hand om mina barn ikväll! 
 
Det ska bli kul att gå på ladys night fast jag skulle behövt en ledig och lugn helg egentligen! Men man behöver komma ut med! 

Som det ser ut på vågen nu efter två veckor så har jag gått ner 2-3 kg! 2 cm runt midjan ungefär så fortsätter jag som jag kört fast med liiite mer träning så kan jag nog gå ner mer.! Men jag jobbar så mycket och är så jävla trött på kvällarna så kommer mig inte för!  Och är konstant förskyld! Men jag ska försöka fortsätta tänka på vad jag äter!  Helgerna e ju svårast... Ikväll blir det ju öl...... Man måste leva med!!'men genom att tänka på vad man äter spec på kvällarna så håller man igen bra, jag äter kvarg ist för knäckebröd med smör o ost! 


Det är lite mycket på jobbet nu och jag är ganska irriterad.... Alltså en sak kan jag inte förstå...... Varför kan man inte stå för vad man säger!! Varför överdriver/ljuger man? Nu menar jag allmänt! 
Jag kan verkligen inte förstå vad man får ut av att ljuga!!

Jag ljuger inte , skulle inte må bättre av det, jag finns alltid för min familj  dörren står öppen! 


Var dig själv! Lev inte ett liv med lögn! 
Jag tänker inte leva så iaf!!

Ta hand om din familj och vänner de vill du inte förlora! 

Nu vakna Kai oxå så bara Lill pojken som sover! Eller!??? Tror han dunkar där uppe! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0