Pust

Pust pust..
Det känns som att jag bor på mitt jobb just nu... Jobbar varje dag känns det som men gör jag ju inte!
Men har jobbat två helger på raken och denna helg som var, var ganska tuff.. Men det går! 
Jobbade ikväll med en tjej och , haha trodde inte att en person kunde få mig att bli så slut med tydligen!! 
Men trivs på autist sidan det känns som mer utmaningar!  Så trött får man ta att man blir! 
Har ju gått upp till heltid nu och måste få in min flytande tid så det innebär ju att jag behöver jobba på mina lediga dagar , så nästa v börjar jag måndag med en kväll och fortsätter tills måndagen därpå... Det värsta e helgen.  Men men!! 
Imorgon jobbar jag 7-15:12 sen extra tid 19-22! 

Annars då! 

Jo våran älskade pojke har ju gått o fyllt 2 hela år nu! Den 27 september.
Så den 28 i lördags hade vi lite kalas för han;):) 
två år, minns det som igår när han föddes och känslan av att få hålla honom för första gången....... Jag vill att han alltid ska vara liten men ändå inte:) 

Dags att talet släpper nu!!:) 

Kollade på unga mödrar förut och fick en impuls av att klart vi ska ha fler barn! En till!! Måste ju få ha en bebis igen!:) 
Men det får bli när milo e fem kanske o Tilde sju! 

Sa det till Kai iaf! Ha!!!! Han verkar inte så sugen!!
Undrar hur jag känner imorgon bitti kl 6 men två trötta barn och en utav dem tjurg! Då har jag nog ändrat mig:) 

Så här gör man för att gå laga mat i lugn o ro! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0