Trött

Jag e såå trött nu...

På vardagarna så lägger jag mig i princip varje kväll kl 22 och sover vid 23.. 
Igår kom Patrik Carro Bettan och Ida och vi sjöng karaeoke och ja kl blev väll en halv tre tre innan vi somna,innan sju imorse kom Tilde ner vilket innebar 4 Tim sömn.. 

Och så var det städ dag idag på gården så vi städade sen tog farmor ungarna så åkte jag o Kai till marieberg o handla lite kläder till barnen vilket var behövligt de har växt såå...

Hem o städa . Fixa tacos.. Sen kom Adde o vi åt o gick o basta vilket var sköööönt..  

När vi kom hem
Vid åtta så satte sig milo i soffan och Tilde gick upp o lekte på sitt rum,, jag gick in i köket p plocka ur diskmaskin o skulle ge milo yoghurt, , gick ut i v-rummet och han sov! Gick upp till Tilde efter en liten stund och hon hade lagt sig med! Det var de nattningarna!:) trötta efter tidig morgon med utredag o bastu:) 
Men nu pallar jag inte mer, Kai o Adde sitter o pratar i soffan o tar en öl! 


Fick ett sånt otroligt tråkigt hemskt besked idag ..,,,,,,, finns inga ord....,,




 Nu väger våran Atlas 5 kg och är 5 mån:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0