Vilken dag:-

Började med dagis o jobb! Eller Kai lämnar barnen varje morgon nu när han jobbar i björkhaga. Super skönt:) 

Jobbar , Mmm hinner inte äta min lunch, iaf! 
Kommer hem efter att hämtat barn, stressar med mat bl.a. Bl.a... Tilde vag hos en kompis Hanna, Börjat plocka o så, tände ljus osv! För tänkte ha en luuuuugn kväll i soffan, 
Mm.
Jag har hårfärg i huvudet,börjat dammsuga, Kai kommer hem vid ja halv åtta kanske. Han ska värma mat i micon, proppen går i hall, kök, v-rum, 
Samtidigt kommer milo och visar sin näsa där en bit äpple sitter....
Och inga proppar hade vi hemma som passa!!!
JA! 
Fan...
Jag fick iaf börja med att duscha bort färgen, ja sen var det bara att ringa 1177 och rådfråga, fick en tid på jouren 20;15! 
Slängde på milo kläder och Kai o Tilde åkte o köpte proppar..
Ner med milo vi kommer in på en gång! 
Jag säger till henne på en gång att detta kommer bli en utmaning för henne! Jag tror inte hon trodde på mig! 
Hon tittade i näsan o milo hysterisk.. Hon hämta en sköterska till o nej de fik hämta läkaren med! 
Så vi var TRE vuxna som fan kramphåller milo och läkaren kämpade med att få ut biten, men sug o grejer!
Till slut så fick han ut en liten bit och milo resten.. 
Vilken sjukt stark unge! Herregud! 

Men peppar peppar...

När läkaren såg mig så aäger han att vi setts fört,. Eeeh ja, vi har ju varit där ett par ggr och det var han som tog bort tildes pärla i näsan! Jag e igenkänd! 


L


Så blev sent ikväll iaf då:-:/ jag som e /var så trött!!

Godnatt!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0