Fredag imorgon!

Huset var fukt i så vi brydde oss inte mer om det huset...

Men vi var på en visning nr 2 på ett hus och vi la ett bud men det stack iväg.:/
Så det blidde inget... Tråkigt när man ändå tar steget och lägger bud..... Jaja.!

I tisdags så började de att riva ur tvättstugan.. Min lediga dag efter jobb helg ... F*n vilken dag... Den värsta dagen på länge!
De kommer in tidigt på
Morgon och bankar o bankar på dörren och ropar hallllllllåååååååååå.... Sådär så så var alla uppe!!! Och milo var super sur hela dagen.
Fick hoppa in och jobba lite ett par timmar på kvällen, det gjorde mig inget att komma hemifrån en stund, det gjorde att jag slapp jobba kvällen i ikväll... Har varit på utb!

De höll på i tvättstugan hela dagen igår med men han var så tyst så när han kom !
Haha killen som var här han kom ut till mig när jag o milo var på framsidan och sa att Tilde var färdig! Bra med lite barnvakt!!:) haha!!
Nej men en del grabbar som är här är väldigt trevliga o sociala!

Nu ska det stå på tork i BARA 8 veckor! Gött!


Igår var jag o sprang faktiskt! Eller gick o sprang...
O i dag var jag o simma! 40 längder blev det!
Men det är så jobbigt att behöva simma förbi alla så mycket, jag simmar väll ganska fort, men det är ju min stil jag kan inte simma långsammare.... Så jag vill ha en egen bana tack!
Tänkte simma imorgon med.

Ska gå upp till heltid snart! Okt tror jag!
Vi ska ju gå med i ett nytt projekt.. Så tror det blir 85% på schema och resten rörligt.. Så det ska bli spännande hur vi ska få ihop alla timmar man inte har på schema utan att man får jobba varje helg! Dag, kväll!

Nu ska jag sova!! Kai kollar på nån film
I v-rummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0