O så har man jobbat 2 av 4 dagar!

Jopp 2 kvar!

Inatt sov Tilde hos sin mor o far!

Så imorse väckte jag henne lite tidigare så fick hon ligga i våran säng o kolla på barn kanalen!

Milo var inte glad imorse....... Inte alls,,,,, Kai gick med barnen till dagis, jag var helt säker på att de skulle ringa mig o säg att milo var sjuk, men de ringde aldrig ! Peppar Peppar!!!!!!

Vi hämtade ungarna vid halv fyra, åkte o storhandla! Sen hem o slängde in mat och vidare till farmor där vi lämna barnen medans vi var på husvisning i hällabrottet i Kumla. Men ooo neeej det huset funka inte alls för oss, för litet o lågt i tak!

Sen hämta vi barnen o gick bort till en fotbollsplan så Tilde fick cykla. Hon är super duktig:):) självklart ville hon cykla själv hem på cykelbanan och cykla in i en brännässlabuske! AAAJJJ!! Hon skrek ett bra tag efter hon ramla...

Nu sover de o jag o Kai kollar tv men blir dusch o sängen för oss snart! Så
Man orkar med en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0